Lad en dygtig blogger hjælpe dig med at nå dine mål

05 April 2021
Astrid Pedersen

editorial

Trænger din website eller din online shop til et løft på indholdssiden? Så burde du overveje at implementere en blog.

Hvad er en blog?

En blog er en samling artikler eller opslag som er samlet i kronologisk orden – gerne i en særlig sektion på en hjemmeside eller på et særligt blogger forum.

Der er stor forskel på karakteren af blogs og typen af bloggere. Nogle bloggere blogger mestendels om deres eget liv og deres egne oplevelser, måske krydret med sponsorater som fremhæves i bloggen. Denne type blogging kendes fra de såkaldte influencers som bruger billeder og video til at understøtte deres blogs.

Der findes også bloggere som blogger om deres hobbies og fritids interesser. Og endelige findes der corporate blogs og professionelle blogs som er oprettet for at understøtte en virksomhed eller en organisation, eller som har til formål at skabe øget konvertering på en hjemmeside eller i en online shop.

Hvordan kan en blogger hjælpe mig?

Måske har du svært ved at se relevansen i en blog sektion på din hjemmeside. Det kan være at du ikke just finder din virksomheds produkter eller ydelser oplagte som blog materiale. Men her skal du huske at en blog sagtens kan være andet og mere end en digital dagbog.

En blog kan bestå af en samling relevante artikler omhandlende virksomhedens produkter og ydelser, eller organisationens mission og vision. Du kan for eksempel vælge at lade artiklerne i din blog bestå af anmeldelser af varerne i din webshop, eller af uddybende beskrivelser og sammenligninger af disse. På den måde giver du potentielle kunder den ekstra service der ligger i information omkring produkterne, og hjælper dem derved med at træffe den rette beslutning om et køb.

Hos Wordpens kan du altid få tildelt en blogger som er fuldt kompetent til at blogge for din virksomhed. Læs mere på https://wordpens.com/hyr-en-blogger/ 

More articles